Google Ads מאפשרת לך לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות. Google Ads היא תוכנית הפרסום המקוון של גוגל. Google Ads מאפשרת לך ליצור מודעות מקוונות כדי להגיע לקהל המתעניין במוצרים ובשירותים שאתה מציע. Google Ads (לשעבר Google AdWords) [2] היא פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי Google שבה מפרסמים מציעים להציג פרסומות קצרות, הצעות שירות, רשימות מוצרים או סרטונים למשתמשי האינטרנט.
Google Ads
שנקראה בעבר גוגל אדוורדס, היא אחת מפלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בתשלום לפי קליק (PPC) בעולם. כשאנשים שומעים "Google Ads", הדבר הראשון שהם חושבים עליו הוא העברת תנועה באמצעות מודעות תשלום לקליק בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. Google Ads פועלת על מערכת מכירות פומביות שמתרחשת בכל פעם שמשתמש מחפש מילת מפתח.
בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש ב-Google
AdWords מפעילה מכירה פומבית כדי לקבוע אילו מודעות חיפוש יופיעו בדף תוצאות החיפוש ולקבוע את המיקום של מודעות אלו. היתרון של מודעות חיפוש הוא שאתה רואה את המודעה שלך במקום שבו רוב האנשים מחפשים מידע לראשונה – בגוגל. החיפוש טוב למפרסם מכיוון שהתוצאות המובילות בגוגל בדרך כלל מקבלות את הרוב המכריע של תנועת החיפוש.
בדומה לפרסום מבוסס הופעות אחר
כגון מודעות בפייסבוק או מיקוד ברשת המדיה של גוגל, אתה מצמצם את מי שיראה את המודעות שלך לאלה שלדעתך יש סיכוי גבוה יותר להתעניין בהצעות שלך. תוכל להציג את המודעות שלך ליותר אנשים מאשר אם Google הייתה מנסה להציג את המודעות שלך רק לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר ללחוץ או להמיר. אתה יכול להמר על זה וגוגל תצמצם את טווח ההגעה של המודעה שלך להמונים ובמקום זאת תציג אותה לאנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.
על מנת שהמודעות שלך יופיעו גם ברשת החיפוש
תזדקק לדף נחיתה מאוד משכנע לאחר לחיצה. דף נחיתה משכנע לאחר לחיצה שנועד לפייס את גוגל אינו הדבר היחיד שממקסם את החזר ה-ROI על המודעות. באמצעות האסטרטגיה והמידע שסופקו למעלה, יש לך את כל מה שאתה צריך כדי ליצור קמפיין מוצלח של Google Ads שיוצר קליקים וממיר לידים. למידע נוסף על מודעות ממומנות בגוגל והאסטרטגיות שמאחוריהן, בקש שיחה ואנו נדבר על אימוץ אסטרטגיות חדשות להגדלת העסק שלך.
מכיוון שמעט מפרסמים נוטים להתמקד במודעות SPG
אתה יכול להשתמש במודעות ממומנות של Google כדי להביא לידים ממוקדים יותר עבור העסק שלך. מודעות ממומנות של גוגל, הידועות גם בשם מודעות GSP, יכולות להיות מקור מצוין לתנועה נוספת בשל העלות הנמוכה שלהן לקליק.
קידום מכירות ממומן של Gmail מופיעים ברשת המדיה של גוגל
אך בניגוד למודעות רגילות לתצוגה, קידום מכירות ממומן ב-Gmail נראים כמו הודעות דוא"ל, לא מודעות באנר. קידום ממומן ב-Gmail דורש שני קליקים על המודעה כדי להביא מבקר מ-Gmail לאתר או לדף הנחיתה שלך, כך ששיעור הקליקים שלך עשוי להיראות הרבה יותר טוב ממה שהוא באמת.
דרך יעילה נוספת להשתמש במודעות Gmail
היא באמצעות מיקוד מחדש. Google Ads המשולמת על ידי עסקים יכולה להיות דרך יעילה ביותר להגביר תנועה רלוונטית ומוסמכת לאתר שלך בדיוק כאשר אנשים מחפשים את המוצרים או השירותים שהעסק שלך מציע. קניית מודעות בגוגל אינה מבטיחה בהכרח את המקום הראשון. שיעורי ההמרה גבוהים יחסית ומסע פרסום מוצק מנוהל ב-Google Ads יכול להגדיל את המכירות עבור העסק שלך מהר יותר מאשר טקטיקות אחרות.
על ידי שילוב של Google Ads עם ה-CRM שלך
אתה יכול לעקוב אחר מסעות פרסום שעובדים עבור הקהל שלך כדי שתוכל להמשיך לשווק עם הצעות רלוונטיות. כדי למקסם את ההשפעה של המודעות ומסעות הפרסום שלך ב-Google Ads, עליך להבין אילו מסעות פרסום מתאימים לעסק שלך והיכן אתה יכול להשתפר – מדרוג הביצועים של Google Ads WordStreams יכול לעזור. הסוכנות שלך תשקול ותבצע אופטימיזציה של כמה דברים כדי לשפר את הביצועים והרווחיות של מסעות הפרסום שלך ב-Google AdWords.
עם רשת המדיה של Google
אתה יכול להרחיב את טווח ההגעה שלך עם מודעות תצוגה ממוקדות שהקהל שלך יראה כאשר הוא גולש באתרים המועדפים עליו, יצפה בסרטוני YouTube, ישתמש במודעות לנייד ואפילו יבדוק את ה-Gmail שלו. מסעות פרסום של Google App מקדמים את האפליקציה שלך לנייד באמצעות מודעות שמופיעות ברשת החיפוש של Google, YouTube, Google Play, רשת המדיה של Google ועוד. מודעות חיפוש מופיעות גם ב-Google Play, Google Maps, Google Images ואפילו ב-Google Shopping. דרך רשת החיפוש של המודעות, גם אם לקוחות פוטנציאליים לא ילחצו, הם רואים את המותג שלך, הסלוגן שלך, מה יש לך להציע וכל מה שאתה משתמש בו כדי להציג את העותקים והתוספים שלך.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של קידום ממומן בגוגל ADS נא להעיף מבט ב- tzd-seo.org.il
אם יש לך מוצרים פיזיים
מודעות שופינג של Google יכולות ליצור לידים על ידי הצגת המוצרים שלך ישירות לקונים. אתה יכול להפעיל מסע פרסום של קניות דרך Google Merchant Center, שבו תוכל ליצור את מודעת הקניות שלך על ידי הזנת מידע ספציפי על מוצר שנשלף על ידי Google.
ראשית
שקול את העובדה שלגוגל יש מיליוני מפרסמים שמשתמשים בפלטפורמה שלה. אם אתה מפרסם שרוצה להתחיל לנצל את הכמות האסטרונומית של החיפושים שמתרחשת בגוגל מדי יום ולקבל במהירות את תשומת הלב הדרושה לך כדי להגדיל את השורה התחתונה שלך, אין דרך טובה יותר להתחיל מאשר להירשם לגוגל אדס. . עם 1.2 טריליון חיפושים בשנה, 3.5 מיליארד משתמשים ביום ו-40,000 חיפושים בשנייה, בטוח לומר ש-Google Ads מציעה מספר כמעט בלתי מוגבל של הזדמנויות למשווקים המעוניינים להגביר את המודעות והמכירות למותג.
המכירה הפומבית של Google Ads מבוססת לחלוטין על מילות מפתח
מפרסמים בוחרים רשימה של מילות מפתח הקשורות למוצרים העסקיים שלהם, שהן המילים שרוב הסיכויים שאנשים ישתמשו בחיפוש אחר המוצרים שלהם. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש מאפשרות לך להזין מספר אפשרויות של כותרת וטקסט של מודעה (15 ו-4 אפשרויות, בהתאמה), כך שגוגל תוכל לבחור את התוצאות הטובות ביותר כדי להציג למשתמשים. מודעות רספונסיביות מאפשרות לך להפעיל מודעות דינמיות שנבדקו אוטומטית עד שתקבל את הגרסה המתאימה ביותר לקהל היעד שלך – עבור גוגל, זאת אומרת עד שתקבל את מירב הקליקים. Google AdWords היא הדרך המשתלמת ביותר לפרסם לעסקים בכל הגדלים, מחנויות משפחתיות קטנות ועד לתאגידים רב לאומיים.