החשיבות של יצירת פניות נוספות של מטופלים
החשיבות של יצירת יותר פניות מטופלים
בעידן האינטרנט, ישנן דרכים רבות למצוא רופא. כאשר מטופלים מחפשים רופא, הם לרוב יחפשו ביקורות או דירוגים. עם זאת, דרך אחת שאינה מנוצלת היא יצירת פניות רבות יותר של סבלנות. מטופלים מהססים לברר לגבי טיפול רפואי בשל חשש שישפטו אותם או שלא ירצו להיראות כמטרידים.
מסיבה זו, חשוב לרופאים לייצר יותר פניות מהמטופלים על ידי הפיכתם לזמינים וקלים ליצירת קשר. רופאים צריכים לנצל את ההזדמנות כאשר מטופלים מגיעים ומבקשים מידע כיצד הם יכולים ליצור איתם קשר לאחר שעות העבודה או כאשר הם זקוקים לסיוע בנושא שאינו יכול לחכות עד הבוקר. זה יעזור להם להרגיש מוכרים ומכובדים כאדם ולא רק עוד מספר במסד הנתונים שלהם.
בעבר, הרופאים היו תלויים מפה לאוזן כדי למשוך מטופלים חדשים. אבל עכשיו, בעידן של מדיה חברתית וביקורות מקוונות, פניות המטופלים חשובות מתמיד. עם זאת, זה יכול להיות קשה לרופאים ליצור פניות חדשות כאשר הם לא יודעים איך או מה לומר.
כאן נכנסת לתמונה אוטומציה שיווקית. אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לרופאים בכך שהיא מספקת להם פלטפורמה שתיצור יותר פניות של מטופלים באופן אוטומטי. החלק הטוב ביותר הוא שאוטומציה שיווקית לא דורשת תקציב גדול כדי להתחיל – כל מה שאתה צריך זה זמן ומאמץ!
מהי רשימת המתנה?
רשימת המתנה היא רשימה של אנשים או דברים שמחכים להזדמנות או למשאב.
רשימת ההמתנה משמשת לרוב עסקים, כמו מסעדות וחנויות, לתכנון הקצאת משאבים. לדוגמה, אם למסעדה יש רשימת המתנה של 20 אנשים ולקוח חדש נכנס, הם יתווספו לסוף הרשימה.
רשימת המתנה היא רשימה של מטופלים הממתינים להיראות אצל רופא, רופא שיניים או איש מקצוע רפואי אחר.
זמני ההמתנה פועלים באופן הבא: כאשר מטופל חדש מגיע למרפאה, הם מתווספים לסוף התור. הזמן שלוקח עד שיראו אותם תלוי באורך התור וכמה אנשים נראים כרגע.
משך הזמן שלוקח לאדם להיראות תלוי בכמה זמן הוא נמצא ברשימה. מטופלים שחיכו זמן רב ייראו פעמים רבות לפני אלו שרק זה עתה הצטרפו לתור.
4 דרכים להגביר את פניות המטופלים וליצור יותר עסקים בפרקטיקה שלך
כרופא שיניים, אתה יודע שפניות מטופלים הן נשמת אפה של התרגול שלך. בלעדיהם, אתה לא יכול לייצר יותר עסקים.
עם זאת, לא תמיד קל לגרום למטופלים להגיע לפגישת ייעוץ. ישנן סיבות רבות לכך שהם לא ירצו לעשות זאת – וחלקן עשויות להיראות כאילו הן לא בשליטתך.
למידע מורחב אודות איך יוצרים יותר פניות של מטופלים ? באפשרותך לגלוש לאתר dr-web.club
למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את מספר פניות המטופלים שמגיעות למרפאה שלך. להלן ארבע דרכים:
פניות המטופלים הן נשמת אפה של התרגול שלך. אם אתה לא מקבל אותם, אז אתה לא מרוויח כסף.
להלן 4 דרכים להגדיל את פניות המטופלים וליצור יותר עסקים במרפאה שלך:
1) הגדל את הנראות שלך על ידי עדכון האתר שלך במידע על שירותים חדשים ועדויות ממטופלים מרוצים.
2) פרסם ברשתות חברתיות, בלוגים, אתרים ומגזינים המכוונים למטופלים פוטנציאליים בדמוגרפיה שאתה רוצה למשוך.
3) הציעו פגישת ייעוץ או בדיקה חינם למטופלים פוטנציאליים שמעולם לא היו במשרד שלכם לפני כן.
4) הציעו תוכנית הפניות למטופלים קיימים שמפנים אליכם חברים או בני משפחה – בכל פעם שהם מפנים מישהו שהופך למטופל חדש, הם מקבלים 10$ הנחה לביקור הבא שלהם!
בניית קישורים ו- כתיבת תוכן Fly Guy