1. התחל עם מסר ברור והיה רלוונטי
משפיענים עסקיים הם אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית ויכולים להביא תנועה לאתר החברה שלהם. לעתים קרובות הם ידועים בעבודתם בעסקים, יזמות, השקעות, שיווק וכו'.
למשפיענים אלו חשוב שיהיה מסר ברור לגבי המוצר או השירות שהם מקדמים. כך הם יהיו יותר אמינים ואמינים בעיני העוקבים שלהם. כמו כן, חשוב שהם יהיו רלוונטיים למוצר או לשירות שהם תומכים בהם, מכיוון שהדבר יגדיל את הסיכוי שהם יביאו תנועה לאתר החברה שלך.
תפקידו של משפיע עסקי הוא ליצור ולשתף תוכן הרלוונטי לקהל היעד. ניתן להבחין בין משפיענים עסקיים לבין אנשי שיווק מכיוון שהם אינם מוכרים מוצרים או שירותים.
מנהיגים עסקיים הם אנשים שאחראים על ארגון, וככאלה מוטלת עליהם האחריות לוודא שהמטרות של החברה שלהם מתקיימות.
אסטרטגיה שיווקית היא תוכנית, הכוללת תמהיל שיווק וגורמים נוספים, שארגון משתמש בהם כדי להגיע ליעדים שלו.
משפיע הוא מישהו שיש לו השפעה על אחרים, בין אם היא חיובית או שלילית.
משפיען עסקי הוא מישהו שיוצר ומשתף תוכן במטרה להשפיע על אנשים בתעשייה או בנישה ספציפיים. הצעד הראשון עבור כל משפיע עסקי צריך להיות להתחיל עם מסר ברור ולהפוך אותו לרלוונטי לקהל היעד שלו. הם צריכים גם לדעת איזה סוג תוכן יעבוד הכי טוב עבור קהל היעד שלהם כדי שיוכלו ליצור עבורם תוכן מרתק יותר. דרך טובה ל
ההגדרה של משפיע עסקי
משפיענים הם האנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית, שבהם הם משתמשים כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. לעתים קרובות יש להם מספר רב של עוקבים ומוניטין מבוסס שניתן למנף על ידי מותגים.
משפיע עסקי הוא מי שיש לו השפעה משמעותית על החלטות הרכישה של צרכנים ועסקים. הם בדרך כלל מומחים בתחומם, או אנשים משפיעים בתעשייה, או סלבריטאים עם קהל עוקבים גדול ברשתות החברתיות.
למשפיענים יש תפקיד מרכזי בשיווק. משפיענים הם בדרך כלל אנשים שיש להם קהל עוקבים גדול במדיה החברתית, והם יכולים לשמש לקידום מוצרים ושירותים.
ההגדרה של משפיע משתנה בהתאם להקשר. בשיווק, משפיען הוא מישהו שיש לו את הכוח לשנות את דעת הקהל על מוצר או שירות על ידי שיתוף דעתו עם אחרים. במדיה החברתית, משפיען הוא מישהו עם קהל עוקבים גדול שאנשים מתעניינים במה שיש להם לומר או לשתף.
3. השתמש בכלים הנכונים כדי למצוא את המנהל המתאים
הצעד הראשון הוא למצוא את הכלים הנכונים. לאחר שתעשה זאת, תוכל להתחיל לחפש את המשפיען המתאים.
כלים כמו BuzzSumo ו-Google Alerts שימושיים למציאת משפיענים בנושאים ספציפיים. כלים כמו Klout ו-Followerwonk מועילים למציאת משפיענים עם מספר גדול של עוקבים. כלים כמו Traackr הם נהדרים כשמדובר במציאת משפיענים שיש להם קשר חזק עם המותג או התעשייה שלך.
בעולם הדיגיטלי, חשוב להתעדכן בטרנדים ובשינויים האחרונים. זה נכון לשיווק, תקשורת ופיתוח מוצרים.
לחברות רבות יש היררכיה ברורה של ניהול. דרך אחת לגלות למי עליך לפנות או עם מי אתה צריך לדבר היא באמצעות כלי חיפוש מנהלים. זה יעזור לך למצוא את האדם הנכון בחברה שלך שאליו תוכל לפנות כדי להעביר את המסר שלך בצורה יעילה.
4. הראה ללקוחות הפוטנציאליים שלך שאתה מוכן לעזור להם לנצח
אם עקבת אחר הטרנדים האחרונים בשיווק, אז אתה יודע ששיווק משפיענים הוא דרך רבת עוצמה להגיע לקהל שלך.
זה לא נדיר שעסקים פונים למשפיענים על מנת להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. הרעיון הוא שהמשפיען כבר בנה קהל עוקבים ואמון עם הלקוחות שלו, אז למה לא למנף אותם?
מאמר זה יבדוק את הדרכים השונות שבהן עסקים יכולים להשתמש במשפיענים כדי לעזור להם לנצח.
ענף השיווק משתנה ומתפתח כל הזמן. כדי להתבלט ולהישאר תחרותיים, משווקים צריכים להיות חדשניים ויצירתיים.
זו הסיבה שאספנו כמה מהקמפיינים השיווקיים המוצלחים ביותר של מותגים בכל רחבי העולם, כדי להראות לך איך אתה יכול לזכות בלקוחות שלך עם טקטיקות שיווק חכמות.
אלו הם 4 מקרים שונים עם גישה שונה להצלחת לקוחות:
לעוד מידע בנושא של משפיענים עסקים באפשרותך לבקר באתר shaymizrahi.co.il
– נייקי: יצירת קשר רגשי עם הלקוחות שלהם על ידי הצגת הסיפור שלהם
– קוקה קולה: יצירת תחושת שייכות ללקוחות שלהם
– P&G: להבין מה הלקוחות שלהם רוצים כדי לספק את זה
– BMW: לוודא שהם תמיד שם עבור הלקוחות שלהם